דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העסק בקשיים מה עושים 

מאת    [ 21/07/2012 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 1948 פעמים ]

שלא נגיע למצב הזה.

נכון, אומרים לא נדבר על זה. אבל אין ברירה ומזכירים את זה.

ואני מדבר על משה סילמן ז"ל שעשה את מה שעשה כתוצאה מקריסה עסקית, ומאטימות של הממשל והמוסדות הקשורים לו.

מה שקורה לבעלי עסקים שקרסו, אלה שנסעו עם ג'יפים (ממומנים ע"י חברות הליסינג) שחוזרו אחרי הבנקים שהציעו להם מסגרות אשראי והלוואות, אלה שחברות כרטיסי האשראי דאגו לפנק, לפנק, ולפנק והעניקו עשרות כרטיסי אשראי עם מסגרות מכובדות, אלה שהעסיקו עובדים, אלה שעבדו קשה סביב השעון בכדי להחזיק את העסק שהלך וקרס. הם אותם אלה שמצאו את עצמם ללא עסקים, עם חובות גדולים, אם חוסר יכולת לקבל עזרה מהמדינה, כי אפילו דמי אבטלה לא מגיע לבעלים של עסקים שהיו שכירים בעסקם, אלה שעומדים עכשיו מול חקירות של הכונס, או הכנ"ר או שפוטים של עורכי הדין שוחרי הטרף והטרפה שבהתרסקות עסקים גובים את המחיר היקר ביותר ולא משנה מה מצבו של העסק או בעליו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני מתכוון לכול מגוון העסקים, ומה שהתפרסם כשכרם של עורכי הדין בגין כינוס נכסים או פשיטות רגל, שכר טרחה של 6 אפסים ויותר מזכיר לי אומנם להבדיל אלפי הבדלות בסכומים את מחירם של מתקני ומתקיני המזגנים בעונתם.

כ-יועץ עסקי אני חוזר לאותם עסקים שקרסו ופונה לבעלי עסקים שעדיין "מתגלגלים" עדיין "ממחזרים הלוואות" עדיין מתקיימים מהמחזור, עדיין מחזיקים את העסק בקרנות המזבח ואומר להם חד משמעית. אני אישית הייתי שם, בואו למדו מניסיוני, יש תרופה לכול עסק, אל תאשימו את המצב, את התקופה, את האווירה. הנפילה היא יותר קשה מכמה פגיעות ב"אגו" האנושי, אין לכם מה להתייעץ עם רואה החשבון שלכם, הוא לא מבין בעסקים, בשיווק, בתמחור, בבידול, במכירות, הוא מבין בנתונים שמתקבלים אצלו כתוצאה מהפעילות שלכם, גם עורך הדין שלכם לא מבין בעסקים, הוא מאד רוצה אבל הוא מבין בעריכת דין ובחוק. אתם חייבים להצלת העסק שלכם "מנטור" יועץ עסקי "אמיתי" לא מישהו מהאקדמיה, מישהו מהשטח. מישהו מהניסיון, מישהו שעבר על בשרו את מה שאתם עוברים וידע למנף זאת לתועלתכם. זה מה שאתם צריכים על מנת להציל את העסק שלכם.

חשוב שתזכרו, המדינה לא תרחם עליכם, בתי המשפט לא יקלו אתכם, אתם קודם כול תופיעו כשקרנים, כגנבי קופות המזומן של העסק שלכם, וכנבלות שעבדו על ספקים ועובדים. ורק אחר כך תצטרכו להוכיח כי אחותכם לא.???????.

כ-יועץ עסקי, עברתי ושמעתי סיפורים רבים של נפילת עסקים ובעלי העסקים, יש כאלה שהצלחתי לרומם ולהתקדם, לאחרון שבהם גרמתי להקטין את רמת ההוצאות ב-50% ולהגדיל את המכירות ב-100% וזאת ב-8 חודשים בלבד. אולי גם לעסק שלכם יש עתיד, יש תקווה, יש מעוף, זכרו שלכול בעיה יש פתרון, אומנם לא קל "אבל האם אתם מכירים משהו קל בחיים" ?

כ-יועץ אסטרטגי ואחרי קריסה רצינית חשוב לי באופן אישי שקריסות של עסקים לא יהיו ואם יהיו שיהיו כמה שיותר רכות ומלוות ע"י יועץ ומלווה של אמת.

אני ממליץ לכם לקרוא את הכתבה שהתפרסמה בעיתון ידיעות אחרונות ב-19 ליולי 2012 ע"י עופר פטרסברג ונעם ברקן בכותרת "נפילה חופשית"

דורון עמית הינו יועץ עסקי,שיווקי,מכירתי...יועץ וגם מלווה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב